2016. március 27., vasárnap

Microsoft Word letöltése

Sziasztok! :)
Ma egy olyan témával érkeztem, amit még egy blogon sem láttam: Word letöltése. Akármelyik kritikás blogra tévedek, ott a helyesírási hibák ,,megoldására” a Microsoft Word programot ajánlják. Sokan nem tudják letölteni, ezért jobban utána néztem a dolognak. Nagyon sok linket találtam, különböző évjáratú programokkal. Ha valaki le szeretné tölteni, akkor itt van pár link, amik közül válogathat:
Download astro- 2016 (a legújabb verzió)
Softonic- 2010
Ez a program egyébként a világ legismertebb szövegtervezője. Ha bemásolod a szöveget, kijavítja a hibákat... Remélem tudtam ezzel a kis cikkszerűséggel segíteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Png Pattern